Bestellen & verzenden

Wat leuk dat je interesse hebt in een product van Positief Paard! We hebben ons best gedaan om een leuk assortiment samen te stellen. Er staat geen enkel product online dat we niet uitvoerig hebben getest.

Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen en antwoorden. 

Bestellen

Tijdens het bestelproces kan je kiezen voor een directe bankoverschrijving of betalen via IDEAL.

Wanneer je kiest voor een directe bankoverschrijving, ontvang je onze betaalgegevens na het plaatsen van je bestelling. Na betaling versturen wij het pakketje zo snel mogelijk!

Omdat elke order reden tot een feestje is pakken we alle pakketjes feestelijk in.

Maar wil je het extra feestelijk hebben of een briefje toevoegen? Schrijf het bij de bestelling en wij maken er een waar cadeautje van!

Verzenden

We bieden diverse verzendmethodes aan. Je kan zelf het postbedrijf kiezen tijdens het afrekenen. De keuze bestaat uit:

PostNL
PostNL Pick-up point
Homerr
Afhalen (in Papendrecht of Raamsdonksveer)

Voor buitenlandse bestellingen naar Frankrijk, Duitsland en België bestaat er ook de mogelijkheid om je pakketje te laten versturen met DPD of een DPD pickup point te selecteren. 

We verpakken de producten met zorg en liefde. We proberen zoveel mogelijk rekening met duurzaamheid te houden en mocht je meerdere producten bestellen dan worden deze samen verpakt. 

De verzendkosten hangen af van het product. Wanneer je een product in het winkelwagentje plaatst en je adres gegevens invoert, berekenen wij automatisch de verzendkosten. 

Afhalen
Je kan bij ons ook gratis je pakketje ophalen in Papendrecht of Raamsdonksveer

Wanneer de betaling ontvangen is, streven we ernaar om elke verzending binnen 2 dagen te versturen. Meestal lukt dit binnen 1 dag. 

Na het verzenden ontvang je een Track & Trace code om je pakketje te volgen. 

Woon of werk je in de buurt van Papendrecht of Raamsdonksveer? Dan is het ook mogelijk om je pakketje op te halen. Wanneer je je pakketje komt afhalen bespaar je de verzendkosten. 

Na het plaatsen van je order, nemen we even contact op zodat je je pakketje zo snel mogelijk kan ophalen! 

Hopelijk hebben we al je vragen beantwoord. Hebben we een vraag gemist? Mail Sammy via: sammy@positiefpaard.nl